Typowy motocykl sportowy, stworzony do szybkiej jazdy. Produkowany był w latach 2007-2009. Dzięki niewielkiej wadze (173 kg) silnik o mocy 160 KM pozwalał się rozpędzić do 100 km/h w czasie poniżej 3 sekund. Prędkość maksymalna: 290 km/h.
Konstrukcja motocykla km/h. Do 100 km/h przyspiesza w 2,6 s. km/h. została opracowana jeszcze w 1996 roku. Maszyna miała rzu cić rękawicę Kawasaki ZZR-1100. Prędkość maksymalna – 290 km/h, moc – 155 KM, waga – 225 kg.
Na tym motocyklu występował w wyścigach fabryczny team BMW Motorrad Motorsport. Produkcja rozpoczęła się w 2008 roku. Maszyna waży 183 kg i rozpędza się do 100 km/h w 3,1 sekundy. Ograniczony elektronicznie silnik o mocy 193 KM rozpędza motocykl do prędkości 299 km/h.
To prawdziwa legenda wyścigów motocyklowych. Wielokrotnie zwyciężała w wyścigach World Superbike. Motocykl został zaprezentowany jeszcze w 1998 roku. Potężny silnik o mocy i niewielka waga 206 kg rozpędzić się do 299 km/h. 100 km/h osiąga w czasie poniżej 3 sekund.
Zaprezentowany został w 2005 roku, lecz produkcja rozpoczęła się rok później. ZZR-1400 to pierwszy seryjny motocykl, który osiągnął moc 200 KM. Prędkość maksymalna została ograniczona do 299 km/h. Przyspiesza do 100 km/h w 2,9 sekundy.
Zaprezentowany został w 1998 roku. Prędkość maksymalna – 306 km/h, a moc – 200 KM. Do 100 km*/h przyspiesza w 3,4 s.
Hayabusę pokazano światu w 1999 roku i od tamtego czasu wciąż jest znacząco ulepszany. Moc: 197 KM. Prędkość maksymalna: 299 km/h. Do 100 km/h przyspiesza w 2,7 sekundy.
Motocykl kosztuje równowartość 650 tys zł, choć wyprodukowano zaledwie pięć egzemplarzy. Przy 52 tys. obr./min (!) moc maszyny wynosi 320 KM. W maszynie, wyposażonej w silnik lotniczy Rolls Royce-Allison zamontowano jedynie dwustopniową skrzynię biegów. Waży zaledwie 227 kg o isiąga prędkość 364 km/h.
Młodszy brat poprzedniego MTT, od którego w zasadzie różni się niewielkimi szczegółami, Znacząco przewyższa go jednak pod względem osiągów. Osiąga moc 420 KM , a prędkość maksymalna wynosi 402 km/h.
Nie ma żadnych wątpliwości, kto jest królem. Ten wyposażony w 10-cylindrowy widlasty silnik z samochodu Dodge Viper potwór osiąga prędkość 560 km/h, generując 500 KM mocy. Do 100 km/h rozpędza się w 1,8 sekundy. Formaliści stwierdzą jednak, że posiada cztery koła zamiast dwóch. Motocykl waży aż 680 kg. Wyprodukowano zaledwie 10 egzemplarzy, a każdy z nich został sprzedany za 555 tys. dolarów (1,7 mln zł).